- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Flash version © UniFlip.com |
Michal Suchý mi po této „anabázi“ vysvětluje: „Zastávka na Kutnohorské ulici je zatím nejlepším řešením, i když ty intervaly odjezdů autobusů od stanice metra nejsou vždy optimální. S tím, jak se zde rozšiřuje výstavba a stoupá počet obyvatel, lze počítat s tím, že město bude tyto linky posilovat dalšími spoji. Navíc je v plánu prodloužení tramvajových linek z konečné na Černokostelecké ulici až do Dubče a trať by měla vést kolem areálu. Kdy to bude, nikdo neví, ale počítá se s tím. Tam, kde je dnes protihlukový val, se budou stavět další obytné domy a komerční budovy, takže současné rodinné domy budou stát v závětří těchto staveb. Areál se ještě propojí pěšími cestičkami s parkem Hrušov a centrem Štěrbohol, kde jsou také mateřská a základní škola, hned vedle pak sportovní areál s halou, 14 tenisovými kurty a fotbalovým hřištěm. Pěšky se sem dostanete za 5 až 10 minut. Celý areál proto nebude v blízké budoucnosti vyhlížet tak zdánlivě izolovaně, jak to dnes pohledově vypadá.“ Pokud ale máte obavy, že občanská vybavenost bude míjet váš domov, nemusíte mít strach. Jak ve Štěrboholech, tak i v blízkých Dolních Měcholupech najdete vše podstatné, ať už jsou to školy, pošta, lékařská péče, restaurace atd. Samozřejmě je v docházkové vzdálenosti k dispozici Obchodní centrum Europark. Je však jasné, že tam za nákupy raději vyrazíte autem. A totéž platí i o nepříliš vzdálené Fashion Aréně. Co je však třeba zmínit, a to určitě potěší všechny příznivce jízdy na kole nebo in line bruslích, je fakt, že sotva 150 metrů od areálu vede nová cyklostezka, po které se můžete projet podél rybníka Slatina k dalším malebným přírodním rezervacím na jihovýchodním okraji města. Poklidnější relaxaci však kromě zmíněného parku Hrušov nabízí i sousední areál bytového projektu Malý háj, kde je vybudována a zprovozněna odpočinková zóna s lavičkami a dětským hřištěm.
Tramvají až k domu
99
|