s námi, eliminujeme tak potenciální nepříjemnosti s vleklými stavebními úpravami budoucích vlastníků těchto bytů, problémy se zárukami apod. Na počátku klientovi nabízíme společnou schůzku s architektem a manažerkou klientských změn nad ideovými návrhy dispozičního uspořádání. Postupně se precizují představy klienta a po společné dohodě se kreslí projektová dokumentace. Samozřejmě že jde o změny, které mají takový charakter a rozsah, že jsou podmíněny schválením stavebního úřadu, popř. i jiných orgánů státní správy. Není výjimkou, že má klient po svém boku odborníka, který vstupuje do jednání o podobě stavebního dokončení takového bytu nebo i jeho interiéru. Tomu se samozřejmě nebráníme. V  dané cenové relaci je to pochopitelné. U běžných bytů v naší nabídce ale klienti nepřistupují k nikterak rozsáhlým klientským změnám. Přičítám to velmi propracovaným dispozičním uspořádáním a kvalitě koncových prvků, jako jsou sanitární vybavení či podlahy těch nejlepších značek. Tento způsob realizace klientských změn je jistě pro developera jednodušší. Jak na něj ale reagují noví majitelé bytů? Musíte je dlouho přesvědčovat, aby to nechali na vás? Naše zkušenosti ukazují, že tento způsob klientských změn spíše vítají a přesvědčovat je moc nemusíme, protože jde zpravidla o velmi zaměstnané lidi, pro které čas znamená peníze. Chtějí dostat bezproblémovou službu a my se jim snažíme natolik vyjít vstříc, aby měli co nejméně starostí. Když jde o stavební úpravy dispozic, jsme schopni jim podle jejich přání odevzdat dílo takzvaně na klíč. Je to podobné, jako když zadáte stavební firmě realizaci svého rodinného domu, ta vám připraví projektovou dokumentaci, zajistí stavební práce včetně technického dozoru, dodá zařízení čili vyprodukuje dům podle vašich pokynů od A až do Z. Pro nás i klienta to má ještě tu výhodu, že vše probíhá bez prodlev a v určitém čase, takže třeba hlukem a prachem zatěžující bourací práce nepřicházejí v momentě, kdy už jiní bydlí. Ještě bych doplnil, že nabízíme služby našeho architekta, kdy mohou zákazníci zdarma využít 8 hodin pro konzultaci z oblasti úprav a změn dispozičního uspořádání a přípravu návrhů. Stává se však, že přijdou s nějakými vlastními nápady a pak se nakonec vrátí k řešení, které jsme jim navrhli, protože se ukazuje jako nejlepší a nejúčelnější. Naším cílem je zajistit klientovi stoprocentní servis. Nezůstat jen u výše zmíněných stavebních úprav, ale nabízet i další doplňkové služby ve spolupráci s našimi prověřenými partnery, kam patří  architektonické návrhy celého interiéru a realizace až po kompletní vybavení bytu. Tato komplexní služba zákazníkovi se nazývá SATPO living a chceme ji svým klientům nabízet již v druhém čtvrtletí letošního roku. Nebojíte se toho, že právě váš zákazník je mnohem náročnější a vybíravější, takže mu nebudete schopni najít a nabídnout přesně to, co hledá? Už u výběru variant standardního vybavení, jako jsou obklady, dlažba, podlahové krytiny, dveře, sanitární zařízení, kuchyně, to není jednoduché. Co teprve u nábytku? Máme v tomto směru zajímavou zkušenost. Velice pečlivě se věnujeme výběru standardního vybavení, u těchto luxusních bytů bychom řekli spíše nadstandardního, a zjišťujeme, že dobrá volba je trefa do černého. Ušetří oběma stranám mnoho času a úsilí v hledání, protože klienti jsou spokojeni většinou už s tím, co jim nabízíme v základní variantě nebo v alternativním řešení. Hledají-li ještě něco jiného, ať už se jedná o standard v bytě, nebo nábytek, jsme schopni klientovi nabídnout i  jinou variantu stejné kvality díky naší spolupráci s  renomovanými výrobci a mnoha architektonickými studii. To ale samo o sobě nestačí. Náročný zákazník se nespokojí jen s doporučením, vyžaduje spoustu odborných informací, a pokud nejste specialista, je těžké na tyto otázky klientů odpovídat. My www.novebydleni.cz  |  7