- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Flash version © UniFlip.com |
![]()
s námi, eliminujeme tak potenciální nepříjemnosti s vleklými stavebními úpravami budoucích vlastníků těchto bytů, problémy se zárukami apod. Na počátku klientovi nabízíme společnou schůzku s architektem a manažerkou klientských změn nad ideovými návrhy dispozičního uspořádání. Postupně se precizují představy klienta a po společné dohodě se kreslí projektová dokumentace. Samozřejmě že jde o změny, které mají takový charakter a rozsah, že jsou podmíněny schválením stavebního úřadu, popř. i jiných orgánů státní správy. Není výjimkou, že má klient po svém boku odborníka, který vstupuje do jednání o podobě stavebního dokončení takového bytu nebo i jeho interiéru. Tomu se samozřejmě nebráníme. V dané cenové relaci je to pochopitelné. U běžných bytů v naší nabídce ale klienti nepřistupují k nikterak rozsáhlým klientským změnám. Přičítám to velmi propracovaným dispozičním uspořádáním a kvalitě koncových prvků, jako jsou sanitární vybavení či podlahy těch nejlepších značek. Tento způsob realizace klientských změn je jistě pro developera jednodušší. Jak na něj ale reagují noví majitelé bytů? Musíte je dlouho přesvědčovat, aby to nechali na vás? Naše zkušenosti ukazují, že tento způsob klientských změn spíše vítají a přesvědčovat je moc nemusíme, protože jde zpravidla o velmi zaměstnané lidi, pro které čas znamená peníze. Chtějí dostat bezproblémovou službu a my se jim snažíme natolik vyjít vstříc, aby měli co nejméně starostí. Když jde o stavební úpravy dispozic, jsme schopni jim podle jejich přání odevzdat dílo takzvaně na klíč. Je to podobné, jako když zadáte stavební firmě realizaci svého rodinného domu, ta vám připraví projektovou dokumentaci, zajistí stavební práce včetně technického dozoru, dodá zařízení čili vyprodukuje dům podle vašich pokynů od A až do Z. Pro nás i klienta to má ještě tu výhodu, že vše probíhá bez prodlev a v určitém čase, takže třeba hlukem a prachem zatěžující bourací práce nepřicházejí v momentě, kdy už jiní bydlí.
Ještě bych doplnil, že nabízíme služby našeho architekta, kdy mohou zákazníci zdarma využít 8 hodin pro konzultaci z oblasti úprav a změn dispozičního uspořádání a přípravu návrhů. Stává se však, že přijdou s nějakými vlastními nápady a pak se nakonec vrátí k řešení, které jsme jim navrhli, protože se ukazuje jako nejlepší a nejúčelnější. Naším cílem je zajistit klientovi stoprocentní servis. Nezůstat jen u výše zmíněných stavebních úprav, ale nabízet i další doplňkové služby ve spolupráci s našimi prověřenými partnery, kam patří architektonické návrhy celého interiéru a realizace až po kompletní vybavení bytu. Tato komplexní služba zákazníkovi se nazývá SATPO living a chceme ji svým klientům nabízet již v druhém čtvrtletí letošního roku. Nebojíte se toho, že právě váš zákazník je mnohem náročnější a vybíravější, takže mu nebudete schopni najít a nabídnout přesně to, co hledá? Už u výběru variant standardního vybavení, jako jsou obklady, dlažba, podlahové krytiny, dveře, sanitární zařízení, kuchyně, to není jednoduché. Co teprve u nábytku? Máme v tomto směru zajímavou zkušenost. Velice pečlivě se věnujeme výběru standardního vybavení, u těchto luxusních bytů bychom řekli spíše nadstandardního, a zjišťujeme, že dobrá volba je trefa do černého. Ušetří oběma stranám mnoho času a úsilí v hledání, protože klienti jsou spokojeni většinou už s tím, co jim nabízíme v základní variantě nebo v alternativním řešení. Hledají-li ještě něco jiného, ať už se jedná o standard v bytě, nebo nábytek, jsme schopni klientovi nabídnout i jinou variantu stejné kvality díky naší spolupráci s renomovanými výrobci a mnoha architektonickými studii. To ale samo o sobě nestačí. Náročný zákazník se nespokojí jen s doporučením, vyžaduje spoustu odborných informací, a pokud nejste specialista, je těžké na tyto otázky klientů odpovídat. My
www.novebydleni.cz | 7
|