jsme to vyřešili tím, že u každého obchodního partnera máme zajištěnou kontaktní osobu, odborníka, který dokáže klientovi nejen vysvětlit veškeré přednosti a výhody interiérového řešení, ale poradí i s výběrem materiálů, nábytku, ozvučení, bytového textilu aj. Naši zákazníci to vítají, protože opět nemusejí hledat kompetentního člověka a neztrácejí čas orientací v nabídce. Ale nechtěl bych, abychom zúžili pojetí SATPO living jen na realizaci interiérového vybavení. Chceme, aby to byl opravdu plnohodnotný servis, a proto budeme nabízet i další služby, jako jsou stěhování, pojištění, realitní služby, poradenství atd., zkrátka vše, co je spojené s novým bydlením. Tím se tak veškeré aktivity při koupi nemovitosti stanou příjemným zážitkem. Vzhledem k tomu, že máte rozsáhlé zkušenosti s náročnou klientelou, zabýváte se i prodejem luxusních nemovitostí jiných developerů. Co vám tato spolupráce přináší? Prodej bytů jiných developerů nebo soukromých osob není naší hlavní prodejní činností. Podobně, jako tomu je v jiných případech, i my se setkáváme s  tím, že naši klienti chtějí provázat koupi nemovitosti u nás s prodejem vlastního bytu či domu a my jim to umožníme. Podmínkou samozřejmě je, že tato nemovitost spadá pod segment, jímž se zabýváme, a na který máme tu správnou klientelu. Je však důležité zdůraznit, že z  hlediska prodeje našich luxusních nemovitostí můžeme od vzniku developerského projektu až po jeho dokončení ovlivňovat celý proces ve prospěch našich klientů z hlediska bytových dispozic a zvoleného standardního vybavení, a to u prodeje nemovitostí od jiných developerů není možné. Potom je naším zadostiučiněním, že naši klienti shledávají naše dispoziční uspořádání natolik vyhovující, že do nich příliš nezasahují, nabízíme totiž o 20 až 40 % větší prostor v dané dispozici (1 + kk, 2 + kk apod.), než je obvyklé. Naši zákazníci neposouvají tolik příčky, nemění charakter místností, protože dohlížíme na striktní oddělení privátní a společenské zóny, nebo jinak řečeno, že se třeba v oblasti „špinavé“ zóny, jakou je vstupní chodba, neocitne „čistá“ zóna, jakou je koupelna nebo ložnice, jak nezřídka vidíme někde jinde. Podobně to platí i  u  standardního vybavení. Když jsou klienti spokojeni s variantami námi navrženého standardu a příliš nehledají další možnosti, pak víme, že jsme na správné cestě. Je známo, že u každého luxusního projektu hraje kromě lokality, dispozic a standardního vybavení také velkou roli zázemí charakterizované zejména recepcí s  nepřetržitou o s t ra h o u a k v a l i t n í m i s l u ž b a m i . V   p ro j e k t u V i t a l i t y Rezidence však jdete v  tomto ohledu ještě dál. A i když to je projekt určený hlavně aktivním seniorům, ukazuje se, že je to bydlení vyhovující mnohem širšímu spektru zájemců o luxusní rezidenční apartmány v centru města. Je to směr, kterému se chcete v budoucnu více věnovat? Určitě ne. To jsme ani při uvedení Vitality Rezidence nezamýšleli. Přesto se ukazuje, že samotný projekt v sobě obsahuje řadu námětů pro obecně luxusní styl bydlení, protože se nám začali hlásit nejen senioři, ale i lidé, které přitahuje široké spektrum služeb, které nabízíme. Na základě jednání s prvními klienty jsme zjistili, že se nám nepodařilo nastavit ideálně „balíčky“ služeb pro rezidenty. Příkladem může být třeba pravidelné měření tlaku. Od tohoto typu prémiového bydlení, jak se ukazuje, klienti vyžadují kromě nepřetržité zdravotní péče i jiný druh služeb pro vlastní osobní pohodlí, kam patří úklid, žehlení, nákup, zkrátka běžné aktivity z oblasti péče o domov. Nová nabídka je proto v tomto ohledu všestrannější než ta původní a také levnější. Vysoký standard široké škály nabízených služeb ale není to jediné. Komfortní bydlení dotváří i bohaté společenské zázemí, které hned tak u projektů tohoto typu nenajdete. Namátkou pro představu jmenuji klubový lounge s krbem, party zóna s jídelnou, fitness centrum, společenský sál, komerční prostory a venkovní relaxační zóna. To vše umožní plnohodnotný a aktivní život každému jednotlivci bez ohledu na věk a zdravotní stav. Nejde tedy jen o dispoziční uspořádání a nadstandardní vybavení, o kterém jsme zde mluvili, ale také o společné prostory a zázemí služeb určené k  volnočasovým aktivitám a vyžití. A právě to je směr, kterým se chceme ubírat. 8  |  Slovo developera