- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Flash version © UniFlip.com |
![]()
jsme to vyřešili tím, že u každého obchodního partnera máme zajištěnou kontaktní osobu, odborníka, který dokáže klientovi nejen vysvětlit veškeré přednosti a výhody interiérového řešení, ale poradí i s výběrem materiálů, nábytku, ozvučení, bytového textilu aj. Naši zákazníci to vítají, protože opět nemusejí hledat kompetentního člověka a neztrácejí čas orientací v nabídce. Ale nechtěl bych, abychom zúžili pojetí SATPO living jen na realizaci interiérového vybavení. Chceme, aby to byl opravdu plnohodnotný servis, a proto budeme nabízet i další služby, jako jsou stěhování, pojištění, realitní služby, poradenství atd., zkrátka vše, co je spojené s novým bydlením. Tím se tak veškeré aktivity při koupi nemovitosti stanou příjemným zážitkem. Vzhledem k tomu, že máte rozsáhlé zkušenosti s náročnou klientelou, zabýváte se i prodejem luxusních nemovitostí jiných developerů. Co vám tato spolupráce přináší? Prodej bytů jiných developerů nebo soukromých osob není naší hlavní prodejní činností. Podobně, jako tomu je v jiných případech, i my se setkáváme s tím, že naši klienti chtějí provázat koupi nemovitosti u nás s prodejem vlastního bytu či domu a my jim to umožníme. Podmínkou samozřejmě je, že tato nemovitost spadá pod segment, jímž se zabýváme, a na který máme tu správnou klientelu. Je však důležité zdůraznit, že z hlediska prodeje našich luxusních nemovitostí můžeme od vzniku developerského projektu až po jeho dokončení ovlivňovat celý proces ve prospěch našich klientů z hlediska bytových dispozic a zvoleného standardního vybavení, a to u prodeje nemovitostí od jiných developerů není možné. Potom je naším zadostiučiněním, že naši klienti shledávají naše dispoziční uspořádání natolik vyhovující, že do nich příliš nezasahují, nabízíme totiž o 20 až 40 % větší prostor v dané dispozici (1 + kk, 2 + kk apod.), než je obvyklé. Naši zákazníci neposouvají tolik příčky, nemění charakter místností, protože dohlížíme na striktní oddělení privátní a společenské zóny, nebo jinak řečeno, že se třeba v oblasti „špinavé“ zóny, jakou je vstupní chodba, neocitne „čistá“ zóna, jakou je koupelna
nebo ložnice, jak nezřídka vidíme někde jinde. Podobně to platí i u standardního vybavení. Když jsou klienti spokojeni s variantami námi navrženého standardu a příliš nehledají další možnosti, pak víme, že jsme na správné cestě. Je známo, že u každého luxusního projektu hraje kromě lokality, dispozic a standardního vybavení také velkou roli zázemí charakterizované zejména recepcí s nepřetržitou o s t ra h o u a k v a l i t n í m i s l u ž b a m i . V p ro j e k t u V i t a l i t y Rezidence však jdete v tomto ohledu ještě dál. A i když to je projekt určený hlavně aktivním seniorům, ukazuje se, že je to bydlení vyhovující mnohem širšímu spektru zájemců o luxusní rezidenční apartmány v centru města. Je to směr, kterému se chcete v budoucnu více věnovat? Určitě ne. To jsme ani při uvedení Vitality Rezidence nezamýšleli. Přesto se ukazuje, že samotný projekt v sobě obsahuje řadu námětů pro obecně luxusní styl bydlení, protože se nám začali hlásit nejen senioři, ale i lidé, které přitahuje široké spektrum služeb, které nabízíme. Na základě jednání s prvními klienty jsme zjistili, že se nám nepodařilo nastavit ideálně „balíčky“ služeb pro rezidenty. Příkladem může být třeba pravidelné měření tlaku. Od tohoto typu prémiového bydlení, jak se ukazuje, klienti vyžadují kromě nepřetržité zdravotní péče i jiný druh služeb pro vlastní osobní pohodlí, kam patří úklid, žehlení, nákup, zkrátka běžné aktivity z oblasti péče o domov. Nová nabídka je proto v tomto ohledu všestrannější než ta původní a také levnější. Vysoký standard široké škály nabízených služeb ale není to jediné. Komfortní bydlení dotváří i bohaté společenské zázemí, které hned tak u projektů tohoto typu nenajdete. Namátkou pro představu jmenuji klubový lounge s krbem, party zóna s jídelnou, fitness centrum, společenský sál, komerční prostory a venkovní relaxační zóna. To vše umožní plnohodnotný a aktivní život každému jednotlivci bez ohledu na věk a zdravotní stav. Nejde tedy jen o dispoziční uspořádání a nadstandardní vybavení, o kterém jsme zde mluvili, ale také o společné prostory a zázemí služeb určené k volnočasovým aktivitám a vyžití. A právě to je směr, kterým se chceme ubírat.
8 | Slovo developera
|