- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Flash version © UniFlip.com |
SLOVO O PRODEJI LUXUSNÍHO BYDLENÍ Rozhovor s Richardem Watzkem, jednatelem a majitelem společnosti Exkluzivita.CZ, s. r. o.
RICHARD WATZKE NECHTĚL BÝT NIKDY REALITNÍM MAKLÉŘEM, A PŘESTO SE JÍM STAL. TAKÉ NETOUŽIL BÝT ZNALCEM UMĚNÍ A UŽ SE JÍM TROCHU STÁVÁ. UŽ VÍCE NEŽ DVACET LET SE SPECIALIZUJE NA PRODEJ VÝBĚROVÝCH NEMOVITOSTÍ, TEDY REALIT, KTERÉ MŮŽEME OZNAČIT ZA NADSTANDARDNÍ, LUXUSNÍ, EXKLUZIVNÍ, ZKRÁTKA ŠPIČKOVÉ VE SFÉŘE NABÍDKY. PŘED ROKEM PŘIŠEL S ORIGINÁLNÍM RECEPTEM, JAK TAKOVÉ NEMOVITOSTI PRODÁVAT. SPOJIL OBCHOD S REALITAMI S UMĚNÍM. KONCIPUJE PRODÁVANÉ DOMY NEBO BYTY JAKO DOČASNÉ GALERIE. USPOŘÁDÁ SLAVNOSTNÍ VERNISÁŽ A POZVE LIDI. KDO NEPROJEVÍ ZÁJEM O NEMOVITOST, ODNESE SI TŘEBA OBRAZ ANEBO SE JEN DOBŘE POBAVÍ. V KAŽDÉM PŘÍPADĚ, JAK ŘÍKAJÍ PRVNÍ ZKUŠENOSTI, PŘIJDE NEZŘÍDKA I PŘÍŠTĚ. A JAK ZNÁMO, KAŽDÁ NEMOVITOST, ALE I UMĚLECKÉ DÍLO, SI NAKONEC NAJDOU SVÉHO KUPCE.
DOMY jako GALERIE
Vy j s t e u s p o řá d a l s t ý m e m s v ý c h lidí již několik úspěšných vernisáží. Vaše jméno se mezitím stalo v oboru uznávanou obchodní značkou, byl j s t e n a p ř í k l a d p o v ě ře n v ý z d o b o u Martinického paláce pro galavečeři nadace The Duke of Edinburgh´s, za účasti hraběte a hraběnky z Wessexu. Nejdražší vila z vašeho portfolia ve Stodůlkách byla letos pronajata na tři měsíce účastníkům česko-slovenské Superstar 2013, na vernisáže přichází mnoho prominentních lidí, tedy p otencionálních kup ců, přesto se některým prodejcům nemovitostí zdá, že tudy cesta nevede, protože zájemci o takovéto špičkové nemovitostí mají vyhraněný vkus a vy je vystavenými díly do něčeho jakoby tlačíte... Především bych chtěl říci, že jednou ze zásad každého obchodníka by mělo být nikoho do ničeho netlačit. Takový servis je prvoplánový a přinejmenším nerozumný. Lidé, kteří přicházejí na vernisáž, by se nikdy nenechali do ničeho nutit. Samozřejmě ty akce pořádáme proto, abychom prodali
nemovitost. Ale tím, že v nemovitostech vystavujeme umělecká díla a pořádáme vernisáže, sledujeme i jiné cíle. Přejeme si, aby se v nich lidé cítili dobře, aby prostřednictvím umění poznali na první
pohled neodkryté kvality nabízeného bydlení, atmosféru a energii místa. Díky předchozím vernisážím získáváme zkušenosti, analyzujeme požadavky klientů, zájmy developerů a s nimi pak
6 | Úvod
|