- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Flash version © UniFlip.com |
Watzke p omáhá, nyní přicházíme s t r a n s p a r e n t n ě j š í a e fe k t i v n ě j š í variantou. Jsem si totiž naprosto jist, že nejen bohatý člověk si rád odnese kvalitní artefakt za dobrou cenu. Jak to už v Čechách bývá, ozývají se i hlasy lidí, kteří říkají, že umění dáváte do svých domů jen proto, že chcete navýšit cenu těchto nemovitostí. To je značně naivní pohled. Lidé, kteří sem chodí, znají cenu peněz, vyznají se v investicích a vědí moc dobře, kolik co stojí a jakou to má hodnotu. Fakt, že do domu instalujete kvalitní umělecká díla, jeho hodnotu nikterak nenavyšuje. Klienti vítají transparentní jednání a my se jim jednoduše snažíme vyjít vstříc. Když zjistím, že se jim nabízená nemovitost nelíbí, snažím se zjistit, co hledá, a když to nemáme ve své nabídce, pošlu ho velmi rád i ke konkurenci. Podstatné je, aby byl spokojený a vnímal naši pomoc jako přirozenou. Při našich vernisážích se tak také stává, že právě i na základě podobného doporučení k nám lidé přicházejí. To by pochopitelně nedělali, kdyby si mysleli, že se je snažíme ovlivnit tak, aby zaplatili více, než je třeba. Dále bych chtěl v této souvislosti upozornit na důležitou skutečnost, že jsou také lidé, kteří sem přicházejí primárně nikoli kvůli nemovitosti, ale právě kvůli umění. Koupit si obraz do domu, bytu či kanceláře. Pokud je svou atmosférou s vhodně umístěnými uměleckými díly zaujme i dům a oni se
tu najednou cítí jako doma a na základě tohoto pocitu jej koupí, tím lépe. A v n e p o s l e d n í řa d ě : m y d o t ě c h nemovitostí investujeme. Dům musíme poznat, vybrat umělecká díla, instalovat je a postarat se o spoustu věcí, které ústí ve spokojený pocit návštěvníků vernisáží. To vše elegantně navazujeme na aktivity developerů, jejichž prodejní personál je detailně proškolený. Je totiž známým faktem, že právě in-house prodejce developera často dokáže klientovi poskytnout ten nejlepší servis včetně důsledného výčtu kvalit nabízené nemovitosti.
Na svém serveru jste napsal „Špatné zprávy – je mi to moc líto, končím“. Sám jste vysvětlil, že jde jen o ukončení pomyslné první etapy vývoje. V čem bude spočívat ta další fáze vývoje? Bylo nutné se zastavit, ohlédnout a zjistit, zdali to, co jsem původně naplánoval, funguje podle očekávání a zároveň plní stanovené cíle. Díky tomu jsem pochopil, že jsme se odklonili od původního záměru. Tím je nabídnout lidem transparentní podmínky při nákupu umění, developerům pro-aktivní servis spojený s prezentací jejich nemovitostí a umělcům důstojný obchodní kanál. Nad původním konceptem jsme hodně diskutovali, na základě diskuzí jej upravili, detailně propracovali a naplánovali. Příští rok připravujeme pod značkou Richard Watzke u v é s t v e r n i s á ž e v e 2 0 v y b ra n ý c h n e m o v i t o s t e c h , k d e p ře d s t a v í m e v souhrnu sbírku 600 uměleckých artefaktů. V každé nemovitosti vystavujeme vždy 30 děl od tří různých autorů. V říjnu zahajuji exekutivní část projektu, kdy do portfolia vybíráme vhodné nemovitosti. To však vyžaduje mnohem více práce a širší tým lidí než dosud. Naším nejpodstatnějším cílem pro rok 2014 je tak posloužit více lidem, podpořit nádhernou symbiózu umění a architektury a to vše doručit lidem v zábavném balení, které je pro ně srozumitelné a hlavně užitečné.
8 | Úvod
|