- Page 1
- Page 2 - Page 3 - Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24 - Page 25 - Page 26 - Page 27 - Page 28 - Page 29 - Page 30 - Page 31 - Page 32 - Page 33 - Page 34 - Page 35 - Page 36 - Page 37 - Page 38 - Page 39 - Page 40 - Page 41 - Page 42 - Page 43 - Page 44 - Page 45 - Page 46 - Page 47 - Page 48 - Page 49 - Page 50 - Page 51 - Page 52 - Page 53 - Page 54 - Page 55 - Page 56 - Page 57 - Page 58 - Page 59 - Page 60 - Page 61 - Page 62 - Page 63 - Page 64 - Page 65 - Page 66 - Page 67 - Page 68 - Page 69 - Page 70 - Page 71 - Page 72 - Page 73 - Page 74 - Page 75 - Page 76 - Page 77 - Page 78 - Page 79 - Page 80 - Page 81 - Page 82 - Page 83 - Page 84 - Page 85 - Page 86 - Page 87 - Page 88 - Page 89 - Page 90 - Page 91 - Page 92 - Page 93 - Page 94 - Page 95 - Page 96 - Page 97 - Page 98 - Page 99 - Page 100 - Page 101 - Page 102 - Page 103 - Page 104 - Page 105 - Page 106 - Page 107 - Page 108 - Page 109 - Page 110 - Page 111 - Page 112 - Page 113 - Page 114 - Page 115 - Page 116 - Page 117 - Page 118 - Page 119 - Page 120 - Page 121 - Page 122 - Page 123 - Page 124 - Page 125 - Page 126 - Page 127 - Page 128 - Page 129 - Page 130 - Page 131 - Page 132 - Page 133 - Page 134 - Page 135 - Page 136 - Page 137 - Page 138 - Page 139 - Page 140 - Page 141 - Page 142 - Page 143 - Page 144 - Page 145 - Page 146 - Page 147 - Page 148 - Page 149 - Page 150 - Page 151 - Page 152 - Page 153 - Page 154 - Page 155 - Page 156 - Page 157 - Page 158 - Page 159 - Page 160 - Page 161 - Page 162 - Page 163 - Page 164 - Page 165 - Page 166 - Page 167 - Page 168 - Page 169 - Page 170 - Page 171 - Page 172 - Page 173 - Page 174 - Page 175 - Page 176 - Page 177 - Page 178 - Page 179 - Page 180 - Page 181 - Page 182 - Page 183 - Page 184 - Page 185 - Page 186 - Page 187 - Page 188 - Page 189 - Page 190 - Page 191 - Page 192 - Page 193 - Page 194 - Page 195 - Page 196 - Page 197 - Page 198 - Page 199 - Page 200 - Page 201 - Page 202 - Page 203 - Page 204 - Page 205 - Page 206 - Page 207 - Page 208 - Page 209 - Page 210 - Page 211 - Page 212 - Flash version © UniFlip.com |
Profily českých firem:
LOMAX = kvalita, záruka, spokojenost!
Společnost Lomax, česká jednička ve výrobě garážových vrat, slaví v tomto roce 20 let existence na trhu. S odstupem času se tak dá říct, že se poctivé podnikání, tvrdá práce a vůle jít si za svým, stále vyplatí. Lomax je důkazem toho, že i ryze česká firma může být úspěšná a schopná nabídnout špičkové výrobky světové kvality. Jaká je historie firmy a jak se podniká v Česku, jsme se zeptali majitele a zakladatele společnosti pana Dufka.
V jakém oboru podnikáte?
Vyrábíme garážová vrata, předokenní rolety, ploty a brány. Výrobky jsou určeny pro stavebnictví. Zaměřujeme se zejména na výrobky pro privátní stavby, ale umíme zrealizovat i výrobky v průmyslových objektech. Jako příklad bych uvedl několik desítek kusů vrat pro lokomotivy v depu kolejových vozidel Českých drah Brno.
10 let na většinu z nich. Jsme rádi, že se k nám naši zákazníci často vracejí, a nebo nás doporučují svým známým. V péči o zákazníky je kladen velký důraz na osobní přístup od přijetí poptávky, přes obchod až po kvalitní montáž.
Co považujete za největší překážku či komplikaci ve Vašem podnikání?
Velkou překážkou v podnikání je neustálá byrokracie. Nemůžu pochopit proč ve 21. století, v době počítačů, musíme neustále běhat po úřadech. Velkou komplikaci v podnikání je také neustálá změna daňových zákonů a roztříštěnost státních úřadů. Asi nejvíce mě umí naštvat skutečnost, že když po roce tvrdé a vysilující práce zaplatíme vysoké daně, tak neslouží rozvoji naší země, ale rozkradou se ve formě korupce a úplatků.
Jaké byly začátky Vašeho podnikání a co bylo jeho motivací?
Po revoluci jsem se v roce 1992 pustil s velkou chutí do podnikání jako živnostník a od prvopočátku jsem se zabýval prodejem a montáží stínící techniky. Velkou motivací pro mě byla nezávislost a touha dokázat si, že umím stát na vlastních nohách.
Čím si myslíte, že se odlišujete od konkurence?
Naše společnost se vždy snažila a snaží přizpůsobovat výrobky potřebám zákazníka, ať už po stránce designové, rozměrové škály či konstrukčního provedení. Touto základní filozofií se zcela jistě lišíme od konkurence, která určitým omezením své nabídky „nutí“ zákazníka přizpůsobovat se výrobkům. Velkou výhodou společnosti Lomax je celoplošná síť pečlivě vyškolených smluvních prodejců v ČR, Slovensku a Rakousku a kvalitní a spolehlivý tým zaměstnanců. Díky naší progresivitě vlastníme několik ochranných a průmyslových vzorů, špičkovou technologii a jsme tvůrci mnoha výrobních novinek. V roce 2002 jsme například jako první na světě představili novinku v designu sekčních vrat - imitaci dřeva pomocí exteriérové folie na ocelovém povrchu sekce. Tímto jsme nastartovali trend v dalším vývoji designu vrat v Evropě. K dnešnímu dni se tomuto námi nastartovanému trendu museli přizpůsobit všechny západo i východoevropské firmy.
Jak se konkrétně promítá odpovědnost Vašeho podnikání vůči veřejnosti a komunitě, ve které působíte?
Naše firma má sídlo v malé vesnici, kde v okolí není moc pracovních příležitostí a každý každého osobně zná. Přinášíme sem zaměstnanost, podílíme se na podpoře místní sportovní organizace, podporujeme školní akce, každoročně podporujeme postižené sportovce či děti nejen v okolí. Podnikáme tam, kde jsme se narodili, a mezilidské vztahy jsou pro nás velmi důležité.
Co byste řekl závěrem k současnému Lomaxu?
Stále samozřejmě pracujeme na rozvoji společnosti. Počátkem letošního roku jsme uvedli do provozu plně robotizované centrum na opracování panelů sekčních vrat. Abychom uzavřeli pomyslný kruh jubilea 20 let, navracíme se ke kořenům, ke stínicí technice, a připravujeme v letošním roce spuštění nové výrobní linky na výrobu venkovních žaluzií. I v tomto oboru chceme samozřejmě zákazníkům nabídnout to nejlepší od českého výrobce. Bezplatná linka: 800 100 372
Kdo jsou Vaši zákazníci a co v péči o ně považujete za nejdůležitější?
Našimi zákazníky jsou lidé, kteří požadují kvalitu a garanci silné společnosti, která je v oboru českou jedničkou. Vzhledem ke kvalitě našich výrobků si můžeme dovolit poskytnou záruku až
www.lomax.cz
www.novebydleni.cz | 137
|