V podání značky Vileda se snoubí inovace s tradicí. Jakou cestu si tato dnes celosvětově proslulá značka prošla?
Nejen čisté, ale i hygienické
Počátek historie značky Vileda datujeme do roku 1948. Právě tehdy byla poprvé zaregistrována. Vůbec prvním produktem z celé série se stala utěrka na okno. Vyrobena byla z netkaného materiálu, který připomínal kůži.
Od těchto prvotních pokusů ušla Vileda velice dlouhou cestu. Aktuálně značce důvěřují zákazníci na celém světe. Výrobky pod obchodním názvem Vileda jsou dnes k dostání ve více než 50 zemích světa včetně České republiky.
Jedním z tajemství úspěchu značky Vileda je to, jak k úklidu přistupuje. Pravidelná údržba celé domácnosti není vnímána jako jednoduchá činnost, ale je naopak pojímána do značné míry „vědecky“. Důkazem toho jsou i oblíbené ploché a třásňové mopy.
Ploché mopy Wischmat a ActiveMax znamenaly na svou dobu prakticky revoluci ve sféře úklidových prostředků. Od té doby do rodiny značky Vileda přibyly dokonce i mopy parní nebo robotické. V pojetí Viledy se úklid mění v systematický, technologicky brilantně zvládnutý postup.
Profesionální úklid i u vás doma
Základní filosofií značky Vileda je tzv. barevný systém. Ten je využíván například i v nemocnicích, kde je nutné správně rozlišovat úklidové prostředky podle toho, k jakému účelu vlastně slouží. Zabráníme tak tzv. křížové kontaminaci.
Zjednodušeně řečeno tedy určitě nemůžeme například hadřík používaný k čištění WC následně použít pro kuchyňskou linku.
Poměrně striktní pravidla platná v prostředí nemocnic lze aplikovat i v domácnosti. Tím získáváte jistotu, že při dodržení této zásady jsou povrchy nejen čisté, ale skutečně hygienické. Samotné mopy Vileda dokáží odstranit až 99 % bakterií bez použití chemie.
A pozor, z hygienických důvodů je nutné i úklidové prostředky udržovat pečlivě v čistotě. Proto je hadříky, houbičky, ale i návleky z mikrovlákna na mopy možné vyprat až na teplotu 60 °C. Vždy je poté nutné je nechat pečlivě uschnout a včas vyměnit.