Budoucnost domácností i firem v Evropě silně ovlivňují současné ambiciózní plány na snižování emisí skleníkových plynů a větší ohled na ochranu životního prostředí. Z novinových titulků českých deníků se můžeme dočíst o „kleštích elektromobily“, které svírají německé automobilky, „vykořisťování daňových poplatníků“ tak, jak politici potřebují další a další peníze na financování garancí provozovatelům solárních a větrných elektráren, vynucování si opuštění konvenčních zdrojů energií a tepla skrze zákazy, omezení apod. Nicméně, aktuální trendy v oblasti energií nabízí i příležitosti, které se opakují jednou za desítky let!
Například domácnosti se mohou těšit štědrým příspěvkům od státu nejen na pořízení nového zdroje tepla, ale také snížení energetické náročnosti své budovy. Masivní financování vývoje obnovitelných zdrojů energií dává vzniknout výrobkům, díky nímž jsou domácnosti schopny zajistit si stabilní a levnou energii „svépomocí“.
Firmám dávají aktuální nálady ve společnosti možnost oslovit nově vznikající segment zákazníků s výrazným ekologickým cítěním. Skvělým příkladem je v tomto směru diskontní řetězec Lidl, který u svých metropolitních poboček cílí právě na minimální dopad na životní prostředí tím, že:
bydlení byt Byty Praha developeři instalace koupelny kuchyně podlahy rodinný dům stavba stavební firmy topení úpravy zahrada